Cloud Support Services (CSS): modulaire oplossingen op maat gemaakt voor elke behoefte

 
 

Cloud Support Services

Het leveren van de juiste ondersteuningsfunctionaliteit is geen one-size-fits-all oplossing. Daarom werken we samen met u om services af te stemmen op de behoeften van uw klanten en de benadering van data, of dit nu on-premises, in de Cloud of beide is.

Met onze Cloud Support Services kunt u kiezen uit een uitgebreide reeks basis- en optionele servicemodules, zodat u en uw klanten alleen betalen voor wat er daadwerkelijk is gebruikt.

  • Toegang tot meerdere kanalen voor partners en eindgebruikers
  • Hoogste prioriteit bij ondersteuning
  • 24/7 incidentbeheer
  • Gegarandeerde initiële responstijd SLA’s
  • Ondersteuning in meerdere talen
  • Onbeperkt aantal Cloud tickets
  • Ondersteuningsopties voor on-premises en hybride omgevingen
  • Premier Support voor Partners L3-escalatiepad indien nodig

 

Elite Partner-programma

Het Cloud Support Services Elite Partner-programma is meer dan alleen een ondersteuningsplan.

Met zijn flexibele structuur kunt u de beste opties voor individuele klanten kiezen en hun pakket verder aanpassen met tal van add-ons die u kunt mixen en matchen.
Modulaire add-ons zijn die verkrijgbaar zijn, zijn onder andere:

  • Directe toegang door de eindgebruiker, waardoor u niet meer hoeft te bemiddelen bij verzoeken van klanten
  • Aangepaste SLA's om de initiële responstijd te verminderen tot minder dan 15 minuten voor kritieke problemen
  • Kortingen voor TD SYNNEX Managed Services en de volledige catalogus van TD SYNNEX Academy

Download Battlecard Bespreek uw behoeften  

Ultima-casestudy

Ontdek de kansen die TD SYNNEX Cloud Support Services voor Ultima hebben opgeleverd.

Download

Weet u niet zeker welk abonnement bij u past? Vergelijk hier onze abonnementen.

Dien een supportverzoek in

Heeft u technische hulp nodig bij Cloud- of hybride omgevingen?

Een technische zaak openen